Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
Po-Pá 8.00 - 18.00
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.

  1. Úvod
  2. Vše o nákupu

Jak nakupovat

Výběr zboží a vložení do košíku

  • Z katalogu zboží nebo pomocí vyhledávání produktu si vyberte produkt, který si chcete zakoupit.
  • Vybraný produkt si pomocí tlačítka Koupit vložte do košíku.
  • V Košíku zkotrolujte, jestli už máte opravdu vše.

Volba způsobu dopravy a platby

  • Dále si vyberte způsob dopravy a úhrady, který Vám nejvíce vyhovuje.

Dodací údaje

  • Zbývá už jen vyplnit dodací údaje. Pokud jste u nás již někdy nakupovali, vyplňte Vaše přihlašovací údaje. V opačném případě se můžete zaregistrovat a využívat věrnostních výhod, nebo nakoupit jednorázově bez registrace.

Odeslání objednávky

  • Odesláním košíku začneme Vaši objednávku zpracovávat. O všem dalším budete informováni e-mailem na adresu uvedenou v dodacích údajích.

Možnosti dopravy

Zboží zasíláme po celé ČR přepravní službou GEIS - jedná se o standartní balíkovou službu do 50kg

U velkých nebo těžkých zásilek využíváme přepravni službu FOFR TQM - sedací soupravy, postele, nadrozměrné zboží

Možnosti platby

V našem internetovém obchodě nabízíme následující způsoby plateb:

- převodem na účet /FIO banka/ - 0 Kč
- dobírkou při doručení zásilky  - 50 Kč
- hotově při osobním odběru - 0 Kč
- on-line platební kartou - Visa, Visa electron, Mastercard, Mastercard Eletronic - 0 Kč

Kdy mi bude zboží doručeno

Zboží, které je označeno jako "skladem", je běžně expedováno do 2 pracovních dní. V praxi to znamená, že standartní zásilky jsou u zákazníků obvykle za 2-3 pracovní dny po objednání.

U těžkých a nadrozměrných zásilek, kde objednáváme speciální dopravu je zboží obvykle u zákazníků za 3-4 pracovní dny, pokud není u zboží uvedeno jinak, např. u dětských postelí to může být až 3 týdny.

Prosíme, berte na vědomí, že není v našich silách předem ovlivnit termín a čas doručení zásilky. Kurýři vás nejpozději v den dodání budou kontaktovat a s nimi je možné domluvit konkrétní dodání.

Jak zboží správně převzít

Po příjezdu řidiče prosíme zásilku DŮKLADNĚ ZKONTROLUJTE, zejména celistvost obalu zboží a celkovou kvalitu balíku či palety (např. jestli není roztržená fólie, nebo karton, nebo jestli v balíku zboží nepřirozeně nechrastí a pod., POZOR - nikoliv obsah zásilky). V případě jakéhokoliv pochybení zásilku přeberte až po úplné kontrole obsahu. Pokud se na zásilce vyskytne závada, zboží nepřebírejte. Řidič je povinen s Vámi sepsat protokol o škodě a zásilku vzít zpět. Pozdější reklamace se velmi těžko dokazují. Po převzetí zboží IHNED pečlivě zkontrolujte. Přesvědčte se, že je kompletní, funkční a nemá vady a to i v případě, že jej nebudete používat hned. Pozdější reklamace jsou sporné a většinou na ně není brán zřetel. V každém případě doporučujeme nás kontaktovat na níže uvedených tel. číslech.

Chci zasílat akční nabídky

 

 

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.