- Úvod
- Vše o nákupu
Vše co Vás zajímá o nákup, dopravě, platbě, sledování zásilky, předání zásilky.
a) Jak v internetovém obchodě nakupovat?
b) Jaké jsou možnosti dopravy?
c) Jaké jsou možnosti platby za objednané zboží?
Jak nakupovat
Výběr zboží a vložení do košíku
- Z katalogu zboží nebo pomocí vyhledávání produktu si vyberte produkt, který si chcete zakoupit.
- Vybraný produkt si pomocí tlačítka Koupit vložte do košíku.
- V Košíku zkotrolujte, jestli už máte opravdu vše.
Volba způsobu dopravy a platby
- Dále si vyberte způsob dopravy a úhrady, který Vám nejvíce vyhovuje.
Dodací údaje
- Zbývá už jen vyplnit dodací údaje. Pokud jste u nás již někdy nakupovali, vyplňte Vaše přihlašovací údaje. V opačném případě se můžete zaregistrovat a využívat věrnostních výhod, nebo nakoupit jednorázově bez registrace.
Odeslání objednávky
- Odesláním košíku začneme Vaši objednávku zpracovávat. O všem dalším budete informováni e-mailem na adresu uvedenou v dodacích údajích.
Možnosti dopravy
Zboží zasíláme po celé ČR přepravní službou GLS - jedná se o standartní balíkovou službu do 50kg.
U velkých nebo těžkých zásilek využíváme přepravní službu FOFR TQM - nadrozměrné zboží.
Možnosti platby
V našem internetovém obchodě nabízíme následující způsoby plateb:
- převodem na účet /FIO banka/ - 0 Kč
- dobírkou při doručení zásilky - 30 Kč
- hotově při osobním odběru - 0 Kč
- on-line platební kartou - Visa, Visa electron, Mastercard, Mastercard Eletronic - 0 Kč
Kdy mi bude zboží doručeno
Zboží, které je označeno jako "skladem", je běžně expedováno do 2 pracovních dní. V praxi to znamená, že standardní zásilky jsou u zákazníků obvykle za 2-3 pracovní dny po objednání.
Prosíme, berte na vědomí, že není v našich silách předem ovlivnit termín a čas doručení zásilky. Kurýři vás nejpozději v den dodání budou kontaktovat a s nimi je možné domluvit konkrétní dodání.
Jak zboží správně převzít
Po příjezdu řidiče prosíme zásilku DŮKLADNĚ ZKONTROLUJTE, zejména celistvost obalu zboží a celkovou kvalitu balíku či palety (např. jestli není roztržená fólie, nebo karton, nebo jestli v balíku zboží nepřirozeně nechrastí a pod., POZOR - nikoliv obsah zásilky). V případě jakéhokoliv pochybení zásilku přeberte až po úplné kontrole obsahu. Pokud se na zásilce vyskytne závada, zboží nepřebírejte. Řidič je povinen s Vámi sepsat protokol o škodě a zásilku vzít zpět. Pozdější reklamace se velmi těžko dokazují. Po převzetí zboží IHNED pečlivě zkontrolujte. Přesvědčte se, že je kompletní, funkční a nemá vady a to i v případě, že jej nebudete používat hned. Pozdější reklamace jsou sporné a většinou na ně není brán zřetel. V každém případě doporučujeme nás kontaktovat na níže uvedených tel. číslech.