S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.


 

Kontakt

Michal Vágner
+420 774 325 905
napište nám


Vše o nákupu

Vše co Vás zajímá o nákup, dopravě, platbě, sledování zásilky, předání zásilky.

a) Jak v internetovém obchodě nakupovat?

b) Jaké jsou možnosti dopravy?

c) Jaké jsou možnosti platby za objednané zboží?

d) Kdy mi bude zboží doručeno?

e) Jak zboží převzít? Co když je balík poškozen?

Jak nakupovat

Výběr zboží a vložení do košíku

  • Z katalogu zboží nebo pomocí vyhledávání produktu si vyberte produkt, který si chcete zakoupit.
  • Vybraný produkt si pomocí tlačítka Koupit vložte do košíku.
  • V Košíku zkotrolujte, jestli už máte opravdu vše.

Volba způsobu dopravy a platby

  • Dále si vyberte způsob dopravy a úhrady, který Vám nejvíce vyhovuje.

Dodací údaje

  • Zbývá už jen vyplnit dodací údaje. Pokud jste u nás již někdy nakupovali, vyplňte Vaše přihlašovací údaje. V opačném případě se můžete zaregistrovat a využívat věrnostních výhod, nebo nakoupit jednorázově bez registrace.

Odeslání objednávky

  • Odesláním košíku začneme Vaši objednávku zpracovávat. O všem dalším budete informováni e-mailem na adresu uvedenou v dodacích údajích.

Možnosti dopravy

Zboží zasíláme po celé ČR přepravní službou GEIS - jedná se o standartní balíkovou službu do 50kg

U velkých nebo těžkých zásilek využíváme přepravni službu FOFR TQM - sedací soupravy, postele, nadrozměrné zboží

Možnosti platby

V našem internetovém obchodě nabízíme následující způsoby plateb:

- převodem na účet /FIO banka/ - 0 Kč
- dobírkou při doručení zásilky  - 35 Kč
- hotově při osobním odběru - 0 Kč
- on-line platební kartou - Visa, Visa electron, Mastercard, Mastercard Eletronic - 0 Kč

Kdy mi bude zboží doručeno

Zboží, které je označeno jako "skladem", je běžně expedováno do 2 pracovních dní. V praxi to znamená, že standartní zásilky jsou u zákazníků obvykle za 2-3 pracovní dny po objednání.

U těžkých a nadrozměrných zásilek, kde objednáváme speciální dopravu je zboží obvykle u zákazníků za 3-4 pracovní dny, pokud není u zboží uvedeno jinak, např. u dětských postelí to může být až 3 týdny.

Prosíme, berte na vědomí, že není v našich silách předem ovlivnit termín a čas doručení zásilky. Kurýři vás nejpozději v den dodání budou kontaktovat a s nimi je možné domluvit konkrétní dodání.

Jak zboží správně převzít

Po příjezdu řidiče prosíme zásilku DŮKLADNĚ ZKONTROLUJTE, zejména celistvost obalu zboží a celkovou kvalitu balíku či palety (např. jestli není roztržená fólie, nebo karton, nebo jestli v balíku zboží nepřirozeně nechrastí a pod., POZOR - nikoliv obsah zásilky). V případě jakéhokoliv pochybení zásilku přeberte až po úplné kontrole obsahu. Pokud se na zásilce vyskytne závada, zboží nepřebírejte. Řidič je povinen s Vámi sepsat protokol o škodě a zásilku vzít zpět. Pozdější reklamace se velmi těžko dokazují. Po převzetí zboží IHNED pečlivě zkontrolujte. Přesvědčte se, že je kompletní, funkční a nemá vady a to i v případě, že jej nebudete používat hned. Pozdější reklamace jsou sporné a většinou na ně není brán zřetel. V každém případě doporučujeme nás kontaktovat na níže uvedených tel. číslech.